معرفی نرم افزار ShaderMap Pro v4.2.2

معرفی نرم افزار ShaderMap Pro v4.2.2

معرفی نرم افزار ShaderMap Pro v4.2.2، یک نرم افزار قدرتمند است که میتوان با آن به ایجاد و تبدیل تکسچر های رندرشده به انواع مختلف فرمت ها بپردازید. همچنین با تنظیمات آسان و پیش نمایش تغییرات در زمان واقعی ، نقشه ها را از مدل سه بعدی بسازید. میتوانید تکسچر یا مدلتون رو لود کنید و خود این برنامه فوق العاده نقشه های displacement, Specular، normal, albedo و ambient occlusion و … را تولید نماید. با ShaderMap Normal Editor میتوانید نقشه ها رو روی مدل سفارشی ، paint normal و displacement pixel مشاهده کنید.

 

برنامه ShaderMap Pro v4.2.2 را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

 

در ادامه بحث معرفی نرم افزار ShaderMap Pro v4.2.2 فایل آبجکت مورد نظر خود را که بصورت فایل 3D  و یا یک تصویر است  را وارد نرم افزار کنید تا ShaderMap Pro  تکسچرهای متفاوت و مورد نیاز شما از جمله Displacement, Ambient Occlusion, Normals, Specular و … را ایجاد نماید. دقت تکسچرها و مپ های ساخته شده توسط این برنامه بالاست و با جزئیات و دیتیل های بالا تکسچرها را ایجاد میکند.

از ویژگی های این نرم افزار را می توان به موارد زیر اشاره نمود:

⭕️Fast Map Generation

به سادگی و با انتخاب فایل مورد نظر، میتونید تکسچر بسازین.

⭕️Bake Maps from 3D

یک مدل سه بعدی وارد این برنامه کنید و تکسچرهای  AO, color ID و… رو دریافت کنید.

⭕️Speed and Memory

مپ ها با کیفیت 32 بیت ذخیره میشن اما برای افزایش سرعت و کاهش حجم رم بر روی کیفیت 16 بیت قرار گرفته شده اند.

مطالعه کنید
برترین فیلم های CGI در سال 2016

⭕️Editor Exchange

⭕️Scripting with LUA

با استفاده از اسکریپت LUA کنترل بهتری بر روی نور و سایر تکسچرها خواهید داشت.

⭕️Map Filters

این فیلتر برای افزایش برایتنس، کنتراست، بلر، highpass، سایه ها و های لایت ها

⭕️Normal Map Editor

با استفاده از Normal Map Editor به جابجایی، تغییر مقیاس و اندازه مپ بپردازید.

⭕️PBR Materials

ساخت مپ های Roughness و Metalness برای ساخت متریالهای PBR

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب