آموزش مدلسازی طاق و Unwarp یک ابزار کلاسیک با تکنیک تکسچر Normal Bump

آموزش مدلسازی طاق و Unwarp یک ابزار کلاسیک با تکنیک تکسچر Normal Bump

در این فیلم به آموزش مدلسازی طاق و Unwarp یک ابزار کلاسیک با تکنیک تکسچر Normal Bump پرداخته شده است.  در این آموزش شما نحوه مدلسازی و سپس آنرپ و تکسچر گذاری یک ابزار کلاسیک در نرم افزار 3D max را فراخواهید گرفت، نکته قابل توجه در این آموزش این است که شما نیاز ندارید که تمام جزییات ابزار کلاسیک را مدل کنید بلکه با تکنیک تکسچر مدلینگ و با بهره گیری از تکسچر Normal می توانید مدل خودتان را با توجه به تکسچری که مد نظر دارید  شبیه سازی کنید به نحوی که تفاوت کمی با مدلسازی واقعی و پر جزییات داشته باشد.

 

مطالعه کنید
نحوه مدلسازی میز و صندلیRoche bobois QUADRILLE BRIDGE در 3Dmax و Marvelous
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.